Sider

onsdag 20. januar 2010

Min første AWARD!

Min aller aller første award – takk til Sulvis!
kreativ_award_thumb
Sulvis skriver også at hun ikke føler seg som en kreativ blogger, og det kan jeg avsløre at jeg heller ikke føler meg som.. men jeg skriver i det minste ikke blogginnlegg bare for å gjøre det, liksom.. eller noe.. jeg synes liksom at jeg må ha noe å fortelle. Om det så er interessant for dere der ute å lese, det er ikke sååå viktig..
;-)
I stor grad så skriver jeg blogg fordi det er nyttig for meg å dokumentere at jeg gjør andre ting enn bare å sulle rundt i min egen ME-verden, som noen ganger er ganske så lite inspirerende.

(Den observante leser ser at jeg nå har redigert dette avsnittet. Jeg hadde på en eller annen måte greid å skrive at Sulvis - fine Sulvis - hadde en lite inspirerende blogg!!! Tvert i mot, hun har en kjempefin blogg som jeg er stor fan av!!!)

Med awarden skal man også avsløre 7 sannheter om seg selv, og det skal jeg vel greie! Sulvis hadde mange fine sannheter, og jeg innså at hennes punkt om skrivefeiler og ordelingsfeil godt kunne vært skrevet av meg. Jeg får rett og slett noia av dårlig språk, dårlig setningsoppbygging, skrivefeil og orddelingsfeil. Det var en av grunnene til at jeg falt for bloggen til Sulvis – hun skriver strålende bra!

7 sannheter:

1. Jeg  er stemor til 2 flotte barn på 8 og 14.

2. Utdannet førskolelærer, har også grunnfag engelsk og sosiologi, og elsker å studere. Har mange ting jeg godt kunne ønske å lese, som for eksempel statvitenskap, nordisk, litteratur, historie…. lista er laaang!

3. Mitt favorittinteriør er stearinlys, bøker og blomster. Når det er på plass kan alt det andre komme…. :-) og så er jeg av de som lever godt uten Green Gate ;-)

4. Jeg hadde en hemmelig drøm om å gå inn i politikken. Stortinget fascinerer meg, og jeg skulle ønske jeg kunne være mer med på avgjørelser som blir tatt. Nå er det umulig pga sykdom, men når jeg blir frisk skal jeg delta. Om ikke på Stortinget, så skal jeg nok finne min arena!!

5. Var på laget som ble norgesmestre i håndball for P 16, sesongen 89/90. Jepp, 20 år siden, men fremdeles moro å tenke tilbake på. Ikke min fortjeneste at vi vant, men who cares! :-)

6. Jeg hater gardiner. Jeg liker konseptet gardiner, jeg har gardiner og jeg ser at det er mange fine der ute, men alt strevet med å finne noen fine er mer enn jeg kan takle. Jeg hater å måle, jeg hater å tenke på hvilke farger som passer og jeg hater å tenke på at de kanskje må legges opp. Jeg hater gardiner.

7. Har en drøm om å lese inn bøker. Ikke en sånn drøm som jeg vil realisere, antakelig, for jeg har ikke noen behagelig stemme man ønsker å høre lese 600 sider fra en bok, men en sånn drøm som er fin å drømme.
Faktisk så pleide min venninne, Marthe, og jeg å lese inn bladet Michelle (et sånt fotohistorieblad fra det glade 80 tallet, romantisk med pene mennesker - som H&M-katalogen, bare med en kjærlighetshistorie ved siden av) på kassett da vi var små. Det var skrekkelig festlig, men jeg tror aldri vi hørte veldig mye på det etterpå.

Takk Sulvis! :-)

God natt, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :