Sider

torsdag 28. oktober 2010

Noen ganger… Part Two :-)

Jeg lette etter Kari Traa-strømper. Jeg fant kule luer – som jeg jo angrer på at jeg ikke kjøpte, for jeg tenkte jo der og da at jeg jo bare kunne strikke – jeg fant fine jakker som jo var for små, og jeg fant strømper. Hadde jo gjort leksa mi på nett i forkant, så jeg visste hva de kosta. Jeg visste hva de kosta til jeg kom i butikken!! Mye dyrere i butikkene enn på nett – vi snakker 50-lappen, liksom. Så jeg handla på nett da jeg kom hjem – flust.no

Det ble disse: (de blå)

Kari Traa Horn Ski Sock

OG disse: (rååsa)

Kari Traa Bidne ski sock

I tillegg spanderte mamma ei bok på meg, og litt forskjellig småtteri – heldig jeg, veldig heldig, og så var det ungene som fikk sitt.

Tenåringen fikk en kul hettegenser, og håndballjenta fikk tøffe knebeskyttere. Og mamma ville jo ikke at hun skulle ha noen sånne enkle pute-beskyttere, neida, det ble skikkelige Select-greier til 250 kr!! Ja, ja.. sånn er det med bonusbestemødre Smilefjes

Hun har lenge ønska seg en One Piece, og for håndballinnstats og første mål i helga, så ble hun belønnet med en diger, rosa sak, av oss. Så i går kveld hadde vi en rosa fare krølla sammen i sofaen for en halvtimes tv-titting før det var kvelden og sengetid.
Det er utrolig hvor søt en 9-åring blir i en rosa heldress, og hvor svake gamle fedre blir når de ser det…

2 kommentarer:

  1. Heisan!
    Jamen var det flotte strømper! Lurt å gå på handel med oss bestemødre og oldemødre du:)Kjenner meg selv igjen der. Men du fortjente nok alt du fikk.
    Terminen for Bitteliten var igår.(Vårt 3. oldisbarn.)Jeg har tipsa om bringebærblad-te. God hjelp for å få kynnere.
    Har pakka bagen min jeg også... Må forflytte meg raskt de 6-7 milene til sykehuset når alt er over. Spennende tider.
    Håper du har det bra.Klem.
    Hilsen krykkja.

    SvarSlett
  2. Hei Therese
    Skulle gjerne kommet i kontakt med deg angående en aktivitet jeg tror du vil like. Det har med strikking og ei dame fra voss...
    Kan du eposte meg på adressen du finner i lenken på denne kommentaren så skal jeg fortelle mer.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :