Sider

torsdag 7. oktober 2010

Real blemme…

I dag er vannet stengt her hos oss, på grunn av at det er oppgradering av rør. Vi har fått sånne automatiske talemeldinger på telefonen – både hustelefon og mobil – om at vannet blir stengt fra 09 til 23 i dag. Sånne meldinger har vi fått flere ganger, uten at noe har skjedd.

De andre gangene har jeg hatt vann i bakhånd, men i dag? Nope! Er vannet stengt? Jepp!

Så hva gjør vi da? Ingenting. Absolutt ingenting. Det er ganske komisk, altså.
Ang do, så var jeg på do kl 11, og da var det vann i cisternen, så alt vel der. Og nå? Nå håper jeg bare at denne dagen går i ekspressfart.

I tillegg hadde jeg en skikkelig treg start på morgenen, så jeg var faktisk ikke oppe før vannet var stengt. Min kjære tenkte nok at jeg hadde full kontroll, da han forlot heimen i de tidlige morgentimene for å reise på jobb, for det pleier jeg jo, og har jeg ikke det så ber jeg om hans hjelp… I dag ble det bare full tåke, og full kræsj. Får bare skylde meg selv.

Men en eneste dag uten vann får vel selv vi i vesten klare?

Takk for alle koselige og støttende kommentarer jeg har fått i det siste – både her og på mail. Det har vært mye sykdom og syting fra min side her på bloggen en stund, og det har vært godt å ha et nøytralt sted å få ut gørra. Bloggen har gjort det så jeg ikke syter og depper mer enn 15 – max 30 min pr dag, det er mer enn nok!

Jeg håper allikevel alltid på bedre tider – og har trua!! :-)

God torsdag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :