Sider

fredag 12. februar 2010

Fantastisk vintermorgen!

Det er en fantastisk morgen i dag. Sola skinner, og det er helt fantastisk!

Blir allikevel innedag på meg, kanskje bare en liiiten handletur, og så får det blir appelsin og toddy mens jeg ser på solskinnet fra stua vår. Sånn er livet noen ganger.

Uansett blir man glad av sånt vær – det er helt nydelig ute. Hører at fuglene kvitrer som bare det, skikkelig påskestemning. Nå lengter jeg veldig mot vår. Lei støveletter, votter og tykke jakker – nå vil jeg ha småsko, solbriller og lette klær!

7961-Skitur2

(Bildet er lånt fra Rendalen kommunes nettsider)

Har du muligheten så spenn på deg skiene og ta en tur ut! Jeg skal definitivt se meg om etter nye ski – eventuelt noen brukte, bare de ikke er smørefrie.

1 kommentar:

  1. Ja, er det ikke deilig med sol, jeg får helt vårfølelse av den nydelige solen. Ha en riktig, riktig god helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :