Sider

mandag 31. januar 2011

Blitt voksen?

I går måtte jeg bestille nye bioposer til matavfall. Gikk inn på renovatørens hjemmeside og fikk bestilt. Der fant jeg den elektroniske tømmekalenderen som jeg lastet rett inn i Outlook.. GLEDE!

Og så fant jeg ut at jeg kunne sette for eksempel den uka det er grovafall, eller hageavfall, på varsling, så jeg får beskjed i kalenderen om at jeg må bestille hageavallsposer eller at det er noen dager igjen til grovafall.

Det var ikke det verste. Det verste var at jeg ble så innmari glad!! Lykke over at jeg får kildesortert…

Det er viktig å kildesortere, og jeg gjør det med glede, men at jeg skulle få rene lykkefølelsen, det var overraskende Smilefjes som blunker 

LYKKEN ER Å KILDESORTERE – OG FÅ RENOVASJONSKALENDEREN INN I OUTLOOK

Smilefjes som blunker Smilefjes som blunkerRødt hjerte

1 kommentar:

  1. Hei!
    Innom for første gang!
    Her var det trivelig å være;)
    ha en super dag!
    Klæm fra Beate

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :