Sider

mandag 10. januar 2011

Det testes…

Jeg tester stadig blogging fra mobiltelefonen, men jeg må visst finne den rette app’en. Blogdroid viser seg å være veldig ustabil..

Men jeg gir ikke opp.

I dag er jeg midlertidig satt ut av spill pga en vond hals og feber. Har sovet og sovet.. bortsett fra en liten tur til barneskolen for å levere en hjelm til hun som skulle på skøyter med SFO idag. Vi glemte hjelmen i morges, typisk.

Men været har vært strålende, og frisk luft har jo aldri drept noen.. ble uansett en ganske stor påkjenning på en dag da kroppen ikke samarbeider.

Det blir garantert mer blogging bare jeg får igang mobiltelefonen.. jeg elsker den nye telefonen min!

Sånn ser den ut. I slutten av uka kobles det nye abonnementet opp –jeg har byttet operatør – og da blir det nok fart på mobilblogging. Nå er jeg bare koblet opp via WLAN.

GOD KVELD!

2 kommentarer:

  1. Den mobilen har jeg også. si ifra når du finner den riktige appen da :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny mobil. Og god bedring!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :