Sider

lørdag 8. januar 2011

Svoosjj..

Husets 9-åring tryglet om Bella-votter. Jeg strikket først ett par, men jeg undervurderte hendene hennes.. de ble rett og slett litt små, vottene altså, ikke hendene. Så kom jula og det var begrenset hva jeg rakk, men vi var ikke lenge over julaften før hun startet masingen..
Hun vet ikke at det er Twilight-votter, altså, og ikke får hun se filmene enda heller, men hun synes vottene er grådig kule.
Dermed satte jeg i gang å strikke et par i en farge/garn hun hadde valgt, og strikket i racer-fart et par votter til henne.
Jeg trodde jo i min enfoldighet at jeg skulle fått tatt bilde av dem, men det endte med at så fort jeg var ferdig i går kveld så tok hun dem ned på rommet sitt og sov med dem.. Det kaller jeg glede over et par votter.

Så det ble ingen bilder…. men de er like disse:

P1000078

Bare i rødt.. ok, dårlig bilde der.. Men samme deilige økologiske ulla; Lappland fra Marks & Kattens.

Og du, god helg, da!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :