Sider

fredag 21. januar 2011

Lese uten å lese

Jeg er jo egentlig en bokorm, men noen ganger er ikke formen så bra at jeg orker å gi meg i kast med bøker. Det er liksom bortkastet tid å lese noe man ikke får med seg allikevel, da er det greit å finne på noe annet isteden.

Jeg skulle jo høre Jørn Lier Horst sine bøker, men så var det en jeg manglet, så det utgikk. Dermed ga jeg meg i kast med Harry Potter, bok 7. Den hadde jeg ikke lest enda. Det har jeg fremdeles ikke, men jeg er vel ca 25% inne i lydboka (klønete sagt..men jeg har altså ca 75% igjen).

Jeg strikker ting jeg kan nesten utenat, og så hører jeg på lydbok. Det er egentlig en øvelse i å tømme hodet, for jeg orker ikke å sitte med ørepropper.

Nå har jeg bestilt den Lier Horst-boka jeg ikke har, så jeg ser frem til å gå over i ordentlig krim..selv om Harry Potter er ganske spennende. Skal se filmen også, dvs filmene, jeg venter til den siste kommer og tar et maraton.

I kveld lager 15 åringen middag, pasta med kjøttsaus, laget fra bunnen! Hurra!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :