Sider

lørdag 20. november 2010

Dagens liste

Den godeste SULVIS har liste på gang, og jeg hiver meg på.

Dagens:

Utfordring: Holde seg våken…

Kreative utfoldelse: lage bånd til 4 par Siljesokker

Lunsj: wienerpølse i brød og en mandarin

Pilletilskudd: paracet + ibux pga forkjølelse og andre symptomer

Antrekk: ullsokker, tights og storskjorte

Organiseringsaktivitet: flytte om på blomster og pynt i heimen

Aviser: lokalavisa, VG og Dabladet

Blomster: fikk en nydelig, lilla azalea av mamma, helt fantastik. Jeg liker azaleaer.

Tekopp: vinterte fra Jordbærpikene og så en god kopp med gløgg (med mandler og rosiner)

Husmorsyssel: organisering av blomster og pynt i heimen, handling og rydding ut av oppvaskmaskinen (!!) ~altså, minst mulig.. Smilefjes som blunker

Neglelakkfarge: dyp plomme

Frukt: klementiner (de er såå gode nå om dagen)

Tv-program: Skal vi danse på tv2. (heia Åsleik)

 

2 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en god helg :-)

    SvarSlett
  2. Artig liste! Heiv meg på jeg og!
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :