Sider

mandag 1. november 2010

Husmorfella

Ok, jeg skal ikke si at såkalte normale husmødre går i denne fella, for de har energi til å gjøre andre, spennende ting, men jeg som må være mye i ro går noen ganger i fella – tv-fella.

Kan jeg velge noe annet, så gjør jeg det, men når man er alene hjemme, ikke orker noe, hjernen ikke takler skjønnlitteratur, og radio ikke er nok, ja, da tyr ihvertfall jeg til tv. Siste discovery er “The real housewives of New Jersey”. MAKAN!!!!

De damene er det krutt i. Altså, jeg skal ikke anbefale denne søpla, kan du heller gå deg en tur eller være sammen med barna, så gjør endelig det, men jeg ville sett dette ISTEDENFOR vask av kjøkkenskap, f.eks. Smilefjes som blunker 

Det er underholdning man ikke har sett maken til, altså. Og jeg blir alltid i godt humør, for jeg tenker at livet mitt er såre ukomplisert. De lever i hus til 5 mill DOLLAR, og ansetter Party Fixers i hytt og gevær.. De krangler og sloss, har åndelige veiledere for finne sitt indre seg, de shopper det de vil og gir alt for storfamilien.
Jeg ler godt av disse, altså!

Digresjon og relativt uinteressant blogginnlegg, jeg ser den, men når jeg etter å ha kastet bort 1 time av livet mitt på denne serien allikevel føler meg vel, så har den gjort nytta si.

Og DER gikk jeg videre i livet Smilefjes som blunker God mandagskveld!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :