Sider

fredag 28. januar 2011

Litt mer våken!

Det ble et par Bellas votter til slutt. Men jeg ble kjempeergerlig på Alfa-garnet jeg hadde kjøpt.. det var, på 3 nøster – 16 knuter!!!!!!!! Jeg kommer til å si det i butikken jeg kjøpte fra. Ikke at det er deres feil, men de får melde tilbake til fabrikken.

DSC00024

Men i går kveld fikk jeg begynt på VM-lua 2011, som husets 9-åring ønsker seg. Kjempemorsom strikk, og Falk fra Dale er et deilig garn å strikke med. Nesten så jeg vurderer å strikke genseren også Smilefjes som blunker men bare neste.. hihi..

DSC00025

Den nederste, hvite kanten skal brettes inn og syes fast. Hadde tenkt å kutte det, men så blir nok passformen bedre når man beholder den lille, doble kanten. Er ikke mer enn 4 cm, så jeg tror det blir greit.

DSC00026

I kveld blir det indisk aften, og i morgen henter vi sushi! Nok å se frem til Smilefjes 

God fredag!

 

2 kommentarer:

  1. Ååå så fin den lua blir.
    Gleder meg til snuppa får også...for her skal svigermor snart sette igang med strikkingen også.

    God helg til dere,å kos dere med indisk.Hørtes deilig ut.
    Dele oppskrift?

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Skulle ønske jeg kunne strikke :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :