Sider

onsdag 19. januar 2011

Tenke på helga

Jeg liker å være forberedt. Greit da, da jeg gikk på skolen var jeg ikke like opptatt av det, men i forhold til jobb og privatliv som voksen, så har jeg vært opptatt av å være forberedt. Og etter jeg fikk denne teite sykdommen, så har jeg vært enda mer opptatt av å være forberedt.

I kveld er det onsdag, og jeg forbereder de neste dagene. Vi skal feire 15-åringen i helga, sammen med en fetter på 15 og en kusine på 8 – storslagen 38 års fering. Kjempemessig!

Fredag skal 9-åringen i barnebursdag til kusinen, og er så heldig å få overnatte også – det er veldig, veldig stas. Lørdag håper vi å få med oss en håndballkamp den dagsferske 8-åringen skal spille, og så skal vi igjen forsøke oss på skøyter. Jeg krysser fingrene for slikt vær som det har vært de siste dagene.

I morgen er barna og jeg alene, da skal min kjære på FAU-møte på skolen til vesla. Tenker det går helt greit jeg.. alle er jo inneforstått med at det er håndballkamp Norge – Island på tv.. Smilefjes som blunker Ved sånne events har jeg veto!

Ellers så strikker jeg nå blå flettevotter. Mariuslua ble direkte annektert av snuppa, den ville hun ha! Så da blir det vel sånn da.. og så bestilte hun jo selvfølgelig blå flettevotter.. bare å sette i gang!

2 kommentarer:

  1. Hei

    Vil først si at du har en flott blogg, inspirerende og med flotte ting du lager.

    Og så lurte jeg på om du kunne hjelpe meg litt i forhold til ME... er nylig diagnostisert med denne teite sykdommen, men klarer ikke helt å godta det. Skjønner det jo, for alt stemmer, men hjernen er liksom ikke helt enig i at jeg skal hvile masse... noen råd?

    Vennlig hilsen
    Marjo

    sms: marjochristiina@gmail.com

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Vil ønske deg en fin helg.
    For meg begynner helga idag. Skal være et døgn hos min søster, alltid koselig der.
    Ha det bra, får tru at alt går som planlagt hos dere.
    Kleeem fra krykkja.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :