Sider

lørdag 22. januar 2011

Sier god natt!

Denne lørdagen har gått over i historien. Jeg har presset og presset på, og kjenner at jeg er helt ør av alt slitet. Men samtidig kjempefornøyd fordi de rundt meg er glade for alt jeg har bidratt med i dag.

Jeg droppet turen til skøytebanen i dag, men min kjære og 9-åringen dro, og kom glade og fornøyde hjem til varme boller og kakao. Det er da noe! Ikke ofte sånt skjer her i huset Smilefjes som blunker

Kaker er klare til familiebursdag i morgen, og jeg er stort sett forberedt. Kjenner at jeg er ganske klar for en mandag i vater med lydbok å tømme hodet med.

Tar med meg boka mi og gjør et forsøk på å lese et par sider før jeg bysselaller inn i drømmeland <3

God natt og drøm søtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :