Sider

onsdag 26. januar 2011

Skeptisk..

I perioder er jeg veldig glad i lakris, men en sånn liten PEPE Lakrisstang holder leeenge for meg. Men så leste jeg at det hadde kommet en ny pose seigmenn med Salte Rockere. Liker salt, liker lakris liker rockere.. Smilefjes som blunker hehe..

Ble jeg imponert?

Nei.

Disse kommer ikke i min handlekurv igjen.

Formen er litt bedre i dag, og jeg strikker igjen. Rååsa ullvotter som skal toves, til min søte lille niese på 1,5. Rosa votter med hjerte på. Skal vise dem frem i morgen, eller kanskje seinere i kveld. Glad for at strikkepinnene er i gang igjen, iallefall, det gjør dagene så mye mer innholdsrike.

Jeg skal til og med sette på en vaskemaskin, og tørketrommelen. Gææærn dame!

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :