Sider

tirsdag 14. september 2010

Best å være forberedt :-)

I går var det en knallfin høstdag. Sola skinte, blå himmel… alt det der.

I dag – regn, grått vær, vind, guffent. Guffent! Vi har hatt på varmeovnene innimellom, allerede. Sånn vi bor nå har vi ingen vedovn, selv om vi savner det veldig. Vi har allikevel god varme, og med stearinlys og en god kopp te så lider vi ingen nød. Det er tvert i mot ganske lunt og hyggelig hjemme hos oss – helt objektivt sett ;-)

Jeg hater å fryse. Å komme hjem til folk der det er så kaldt at du angrer at du ikke tok på ullundertøyet, er noe av det kjipeste jeg vet. Samtidig kan det være like ille hvis det er så varmt der at du blir søvning og klissvåt av svette… De fleste har det vel heldigvis ganske ok. :-)

I fjor lærte jeg meg å strikke sokker, og det har blitt noen par siden det. Ett par til meg selv også, og nå er det min kjære som skal få. Men mens jeg har stoooor etterspørsel etter hjemmestrikka sokker, så har jeg lagt min elsk på Ulvangsokker. Jeg ELSKER mine rosa Ulvangsokker

DSC00106

…selv om de får føttene mine til å se “chubby” ut. De er helt fantastiske, og jeg skal ha minst 3 nye par i vinter. Jeg er glad i hjemmestrikka også, altså, men det får bli som Ole Brumm sier; Ja takk, begge deler!

Så fant jeg noen superdupre strømper hos Kari Traa

Har du sett noe så lekkert?Nå kan det virke som om jeg bare liker rosa sokker, men egentlig har jeg ikke vært noen rosa-jente noen gang… Merkelig det der. Rosa ull skal jeg liksom ha… Ja, ja.. ingen er perfekt ;-)

Får bestille et par sånne – best å være forberedt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :