Sider

fredag 10. september 2010

Jippi!

Jeg liker jo å tro at jeg ikke er spesielt avhengig av tv – og til mitt forsvar så velger jeg ALLTID bort tv’n hvis det står om tv-programmer eller sosialt samvær! MEN; jeg er fryktelig glad i noen av de programmene som går.

Som feks Gullrekka på fredager – i den inkluderer jeg også Senkveld med Thomas og Harald, selv om det er forskjellige kanaler. Om det er fordi selve programmene er så knakende gode, eller fordi det på fredager er fred i heimen og roen senker seg, det vet jeg ikke, men en kombinasjon, kanskje? Uansett – jeg er VELDIG glad i fredagstv!

Så er jeg kanskje tv-slave allikevel, da…. ;-)

I morgen begynner også favorittprogrammet med ny sesong – Skal vi danse? og det gleder jeg meg veldig til. Men igjen må jeg jo si at blir jeg invitert bort eller lignende, så har jeg ingen problemer med å skru av tv’n.

Dette er noe som har kommet på etter at jeg ble syk – dette med tv' - for nå forstår jeg plutselig hvorfor mange eldre/enslige har på tv’n døgnet rundt, det er jo masse selskap i den.
Men i forhold til ungene så er vi veldig restriktive med tv-titting, og de har begrenset tilgang. Jeg tror det er lurt, for man må lære å skru tv’n av også! Og vi har heldigvis ingen problemer med å ha en tvfri kveld vi voksne heller!

I helga er det bare oss voksne, og i tillegg skal min kjære på fest i kveld, så her blir det en veldig rolig hjemmekveld på meg… ikke at han bråker så veldig, men det er noe med å ha en alenekveld i ny og ne :-)

Da ønsker jeg deg en riktig god fredag! :-) Kjøp inn noen friske blomster, hell opp litt vin og nyyyyyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :