Sider

torsdag 2. september 2010

Blomsterprakt og forfatterblogg

Jeg lovte bilder av blomsterprakten fra “hagen” min. Hagen min består av en hellelagt veranda, men den gjør så absolutt nytten sin – og det er det viktigste for meg. Vi har gjester der, griller, soler oss, spiller kort, prater, ler og så prøver vi å få det til å spire og gro. Vekslende hell, kan du kanskje si, men tross alt så er jeg ganske fornøyd. Det handler ikke om å ha det beste, men gjøre det beste ut av det man har!

P8120001

P9020034

Blomster jeg plukka fra krukkene mine i går. :-)

P8300031

Inne må man også ha litt blomster, så jeg investerte i en alpefiol i en nydelig, rosa farge.

P9020036

P9020039

Orkideer er ALDRI feil!

Så vil jeg bare si at nå følger jeg 2 forfatterblogger. Den ene er Tom Egeland sin, og den andre er Unni Lindell sin. Jeg har nettopp “oppdaget” Tom Egeland, og må si at jeg liker det jeg leser… gleder meg til fortsettelsen, jeg har jo mange allerede utgitte skatter å kose meg med.

Unni Lindell har jeg skrytt av før, og hun er fremdeles en av topp 5 favorittene mine, om ikke aller øverst! Hun er en fantastisk forteller. Gratulerer med ny blogg i dag, Unni!

 

 

1 kommentar:

  1. Fine blomsterbilder. Vil bare tipse deg om et nettsted som heter Bokelsker - du finner link til den i venstre kolonne i bloggen min. Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :