Sider

torsdag 24. mars 2011

Bøker VS. Green Gate

Ingen konkurranse, engang. Bøker!
Jeg hadde et par gavekort jeg kunne bruke, og så la jeg til et par (2)hunderlapper.

Det ble litt til barna. 15-åringen både liker å lese og er skikkelig god til det. Siste han leste var til en engelskoppgave, hele The hunt for Red October, av Tom Clancy, på engelsk. Han liker sci-fi, og spionbøker. Derfor får han 2 Clancy bøker:

 

9-åringen er også god til å lese, men brukte nok litt lenger tid på å finne lesekoden. Vi jobber stadig med lesing, og hun har fått mer og mer lyst til å lese.

Til henne kjøpte vi 2 bøker om den vesle vampyren. Jeg elsket bøkene om Anton og Rydiger da jeg var liten, og håper den faller i smak. Hun er ikke helt i Twilight-alder (selv om hun elsker Twilight-vottene sine, da Smilefjes som blunker) enda, heldigvis, så vi starter her:


De får dem til påske, tenker jeg. En liten belønning fordi de begge har vært så flinke i det siste. Jeg er ikke for forventa belønning, nødvendigvis, men overraskelser liker jeg Smilefjes 

Selv har jeg bestilt noe småtteri.. til meg.. kommer i et seinere innlegg.

2 kommentarer:

  1. Jeg er ofte på mammut-salg. Finner mye der da, mer for pengene :-)

    Det er bare såååå mye å velge mellom

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for godt boktips :-)

    Går 9 åringen i 3 klasse?
    Jeg er ikke god på dette med alder og klassetrinn. Hun jeg er tante til er 8 år går i 3 klasse, om jeg ikke roter alt for mye da ;-)

    Hun elsker å lese bøker, kunster mammaen hennes er kjempe flink til å lese for henne. Mammaen er god på å lese teks, noe som har ført til at datteren er veldig glad i å lese.

    Den Vesle Vampyren tror jeg vil falle i smak for henne :-D

    Klem Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :