Sider

tirsdag 15. mars 2011

Fantastisk vårdag!

Ja, det går opp og ned her i verden. Der den ene dagen er svart som natten og tung som bly, er den neste heldigvis lysere.

I dag våknet jeg opp til et fantastisk vær. Riktignok er kroppen lite samarbeidsvillig, hodet er tåkete, men jeg bestemte meg for å være en toppidrettsutøver i dag: ikke gi meg selv om det gjør vondt! (og det har jeg jeg tenkt på en stund.. mer om det siden)
Ikke at jeg pleier å gi meg, men det er så enkelt å ta hensyn til kroppen når den skriker av smerte og utmattelse. Men i dag trengte jeg åndelig påfyll, og var ute i neste 30 minutter!! Det gjorde sååå godt.

Var innom Åhlens (sollyset er altfor skarpt for øynene mine i dag, så målet var Åhlens og så hjem igjen.) og der hadde de fått mye fint.

Jeg orka ikke å bære noe ekstra, så jeg la meg noen ting på minnet:

 

Smart på badet

Og så fant jeg en glasskål med lokk, som ikke var dyr i det hele tatt, men som kan fungere hjemme hos oss Smilefjes som blunker hihi..

Lysere til sinns i dag, gladere og roligere.

Nå skal jeg sove litt, og så blir det rolig kveld.

Takk for støttende og hyggelige meldiger, kommentarer og sms’er jeg fikk i går!!!

3 kommentarer:

  1. Så masse fint du har funnet på Åhlens. Må visst innom en tur jeg også, om jeg klarer en dag... Lykke til med Nav, stå på!

    SvarSlett
  2. Hei.
    For et helvete du opplever med den sykdommen som overtar nesten hele livet til en person. I tillegg skal en samle krefter til å slåss mot NAV,krefter som kunne vært brukt på de nærmeste.
    GRRRR..
    Du står han nok av denne gangen også.Jeg har stor tro på at Sinnadama kan bli en god støtte. Masse lykke til!
    Stor klem fra krykkja.

    SvarSlett
  3. Tror jammen jeg må innom Åhlens en dag også...når det blir litt overskudd av penger på konton igjen...og det er det IKKE i disse dager :o(
    Den posen med krydder tror jeg kostet 18,- på Meny...så det er den verdt.
    Håper dere blir like fornøyde som vi var.
    Neste gang skal vi prøve hvitløk...

    Klem Hege

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :