Sider

onsdag 9. mars 2011

Gjeeesp…

Da jeg la meg i går kveld bestemte jeg meg for å bruke all onsdagens energi til å gå en liten runde. En inaktiv kropp trenger bevegelse, dette stillesittende, evighvilende livet er ikke så helsefremmde. Bra for ME – dårlig for den generelle helsen.
Jeg er avhengig av frisk luft, elsker å være ute. Det er en grunn til at jeg ble førskolelærer, trøss alt.

Men i dag er det guffent vær, altså. Fra jeg var liten elsket jeg å kle meg i “regnvær” som jeg kalte det, og gå ut i regnet. I dag er det så energikrevende at jeg velger det bort. Kanskje jeg bare burde finne frem støvler og regntøy? Hmm..

 

 

I skrivende øyeblikk snør det stooore filler… ikke lett å bli klok på marsværet.

Vi får se hva dagen bringer av fysiske utskeielser.

--

Foreløpig blir det Knausgård og meg, lenestol og tekopp. Har bok 4 og 5 her, klare til lesing. Man kan si hva man vil om Min Kamp-serien hans, men mannen skriver så fantastisk godt, at det nesten ikke spiller noen rolle hva som står der Smilefjes som blunker (det var en spøk, for de som ikke skjønte det…)

Her på Østlandet ligger vi helt i utkanten av den store stormen som feier over Vestlandet/ deler av Nord-Norge i disse dager. Håper det ikke blir for mye skade i stormområdene, vær er skumle greier. Naturen kan man ikke stagge!

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin onsdag.

1 kommentar:

  1. Kjempetøffe støvler, ønsker meg slike med lang legg.

    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :