Sider

tirsdag 23. oktober 2012

Går i ugler fremdeles

 

IMAG0516

I går hadde jeg jentedag med vår 3-årige niese. Jeg strikket jo små, rosa uglevanter til henne, og siden jeg ikke fikk levert dem tidligere, så tenkte jeg vel egentlig at hun kunne få dem til jul. Men da hun så kom i går, og fant dem i strikkehaugen min, falt hun pladask.
Vel ville hun ha på litt mer pynt.. og det ble små cupcakes til å stryke på (kjøpt på Panduro) på magen.

Jeg var også nesten ferdig med uglevottene jeg hadde strikket til henne – manglet bare en tommel og pynt – så de ble gjort ferdig i går mens hun var her.

IMAG0519

Hun valgte øyne og pynt selv… det ble da flere kaker..hehe.

Rapportene sier at det var en veldig stolt 3-åring med nye vanter som ankom barnehagen i morges Rødt hjerte 

Er så utrolig koselig å være tante til verdens skjønneste skapninger!
Vi tok dagen rolig og greit, og vi sang Bro Bro Brille ca 350 ganger, og den er jo så fint at det var bare hyggelig Smilefjes som blunker 

Hvis dere vil følge meg på instagram så er jeg thravi der. Come join!

1 kommentar:

  1. Så koselig med en strikkende tante som lager så masse fint. Forstår godt at 3åringen var stolt da hun ankom barnehagen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :