Sider

onsdag 24. oktober 2012

Mye snadder og gode venner!

Tenk å være så heldig å åpne postkassa og finne en diiiger pakke! Inni var det SEKS nøster Sterk – Du store alpakka, og en deilig sjokolade.

IMAG0526

3 rosa nøster, og 3 lilla. Helt nydelig. Vet allerede hva det skal bli!

Så kom en stor niese innom i går, med boka jeg ønska meg:

IMAG0529

Føler meg veldig heldig, altså. Det er myye fint i den boka, og ikveld begynner jeg på lue til mannen min. Han ønska seg nemlig Mariuslue, og i boka var det en fiiiin herreutgave.

Så er det en 11-åring som ville ha pulsvantene inni der, og har sågar bestilt seg et skjørt Smilefjes som blunker 
Jeg blir neppe arbeidsledig med det første.

Den overnevte 11-åring er på dansing, middag er fortært (pasta med laks), og jeg kjenner at det skal bli godt å gjøre ingenting.

I helga reiser vi på en lenge planlagt tur til fjells. Meldt kaldt og klart, og kanskje noen snøfnugg på nesetippen på søndag.

Ser at besøkstallene her har steget i været – veldig koselig at så mange tar turen innom her! Rødt hjerte

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :