Sider

fredag 19. oktober 2012

Hemmelig!

Det går i for mange hemmelige strikkeprosjekter om dagen- i tillegg til det vanlige med dårlig form osv.

Prosjektlista er full, motivasjonen på topp og formen er som skapt for å sitte og strikke Smilefjes Man får se det positive i det!

Tilbake igjen til uka med avsløringen av de fine sokkene jeg nå strikker, må si at jeg har imponert meg selv.
Tar meg selv i å saumfare nettet for fine sokkeoppskrifter, relativt høy på mestringsfølelse Smilefjes som blunker 



Effektstrikk er jo ganske så gøy, faktisk. Usikker på hvor deilig det er å ha slike som disse over her i gummistøvlene eller støvelettene.. men de er jo fine! Kanskje jeg prøver en eller annen gang Smilefjes som blunker 

God helg!

1 kommentar:

  1. Du er så flink asså...og jeg blir så frista hver gang jeg kikker innom her,hihi!
    De var super fine :)

    Ha en super fin helg.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :