Sider

torsdag 25. oktober 2012

Måtte bare begynne…

Som nevnt i går så er Marius-boka i hus. Fiiin bok, mye fint.
Startet på Marius-lue til herre. Den blir fin!

IMAG0530

Bruker garn fra Europris istedenfor Smart fra Sandnesgarn, har god erfaring med det.

Godt å ha prosjekter på gang, altså.



Så har jeg ny krimlektyre, den siste til Anne Holt. Enkel og grei krim som underholder meg. Anne Holt åpnet på mange måter døra til krimverdenen for meg. Likte spesielt de to siste bøkene hennes, men det var jo Hanne Wilhelmsens verden som først fanget meg, Anne Holts store heltinne som var fascinerende. Jeg trodde jo krimbøker handlet mye om blod og gørr, og så trodde jeg at det var dårligere litteratur enn annen litteratur.. Så feil man kan ta!

Gleder meg til å strikke, lese og få frisk fjelluft i ansiktet!
Helga kan bare komme.. Smilefjes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :